Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2007.03.11. 17:55 Kiskakukk írta

Ebéd után sütöttem túrósrétest.
Közben az jutott az eszembe, hogy amikor gyerek voltam, akkor mennyire szerettem a cseresznyésrétest. Amíg a nagymamám a tésztát gyúrta, addig én a kertben felmásztam a cseresznyefára, a derekamra volt kötve egy kötény (érdekes, most jut eszembe, hogy azt a kötényt valamiért szakácsnak hívták). Amikor megvolt a cseresznye, akkor bementem a házba, kimagoztuk és segítettem a nagymamámnak nyújtani a tésztát. Cigarettapapír vékonyságúra nyújtottuk (nagymamám így mondta). Ahogy kisült, egy egész tepsi rétest megettem egyszerre. Vékony tészta, sok cseresznye, kiéhezett, falánk gyerek. Még szerencse, hogy a nagymamám mindig több tepsinyi rétest sütött.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr116131234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szomor 2007.03.11. 21:40:37

csurog a nyálam:((ilyent ide tenni mikor nem ehetek:((( Szép napot és órákat:)))

Szomor 2007.03.12. 15:01:46

Most már jöhet!ehetek:)))))) Szép napot neked is kiskakukk:)))
süti beállítások módosítása