Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2014.01.25. 17:54 Kiskakukk írta

Délelőtt egy kölcsönautóval elvittünk a telekre egy hűtőszekrényt.

A kertben már várt a kis barátunk.

Az ország több megyéjében havazott, nálink csak hideg volt. Nem nagyon, de én majdnem megfagytam. -1C.

Tegnap osztálytalálkozónk volt az általános iskolai osztálytársakkal. Megint előkerült egy fiú, aki eddig még egy találkozón sem volt. Nevezzük XY-nak. Az a legérdekesebb, hogy kb 1,5 hónappal ezelőtt egy üzletben találkoztam valakivel, akiről azt hittem, hogy XY nevű osztálytársam. Barátságosan üdvözöltük egymást, beszélgettünk, megbeszéltük, hogy nemsokára találkozunk az osztálytalálkozón. Amikor fizettünk és még visszanéztem, akkor is integetett és én visszaintegettem neki. Erre tegnap jött az igazi XY. Akkor ki a fene lehetett az üzletben? És az a jóember mit gondolt, hogy ő kivel beszélget? Mert hogy nem velem akart beszélni, az biztos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr116129171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása