Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2013.12.25. 19:01 Kiskakukk írta

Nem tudom, hogy hány hét koplalás vár majd ránk, de a mostani napok állandó evéssel telnek.
Tegnap nálunk, ma az egyik nagymamánál, holnap M-nél.
Ma KisG-ék nem jöttek velünk, mert ők a másik anyósnál ebédeltek.
Gizihez csak hárman mentünk. 2-3 órát voltunk ott, majd hazajöttünk és itthon lustálkodtunk. A fiúk még aludtak is.
Holnap M-hez megyünk, a sütit én viszem. Az előbb sütöttem meg, most az ablakban hül.

A. kapott egy táblagépet. Ha nem dugja el elég jól, akkor én is sokszor fogom használni:)

Délután csillagszóróztam. Ültem a bőr kanapén és a kezemben lévő égő csillagszóróval köröket írtam le. A. szólt, hogy ne csináljam, mert ki fog égni a bőr. Én mondtam, hogy dehogy ég. Aztán amikor befejeztem, akkor a világos színű bőrön egy fekete pontot vettünk észre. Próbáltam letörölni, de a pont ott maradt. Nagyon bánatos lettem, hogy miért voltam ilyen lüke és sajnáltam, hogy kárt okoztam. A. vígasztalt, hogy nem baj. Aztán szemüveget vettem fel és erősen kapargatni kezdtem a "lyukat", ami egyszer csak eltűnt. Valószínű, hogy egy pici csokoládé maradvány lehetett:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr146129225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása