Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2010.05.22. 17:26 Kiskakukk írta

Ma kijöttünk a telekre. Végre három nyugodt nap. Az elmúlt hét a munkahelyemen nagyon kimerítő volt. Legkimerítőbb körülmény a főnököm. Nagyon nehéz természete van, képes egyszerre húsz dolgozó életét megkeseríteni. Általában jól viselem, de ezen a héten kulminálódott, és nem tettem lakatot a számra. Egyik nap egy órán keresztül mondtuk a magunkét. Nem hagytam semmit sem szó nélkül, ami persze olaj volt a tűzre, de nem vagyok hajlandó az igazságtalanságokat lenyelni. Most itt jó, mert nyugi van.

Délelőtt lenyírtuk a füvet. Irtó meleg volt, fülledt volt az idő.Egyy ideig én tologattam a fűnyírót, de nehéz is volt, meleg is volt, így elég hamar feladtam.

Délután hirtelen fekete felhők jöttek – jelenleg is szakad az eső. Még jég is esett.





Eső után elmentünk kerékpározni. A Dunaparton, a gáton kerekeztünk.


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr226130340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vcsibe 2010.05.26. 19:57:17

Ma jöttem rá, hogy amióta nincs itt blogom, azóta nem vagy meg. :) Szépek a képeid. :)

Kiskakukk 2010.05.26. 19:58:58

Köszönöm:)

Vcsibe 2010.05.26. 20:01:02

:):):) azért látom bicajozáshoz van szuflád, ha a tae-bohoz nincs is :):):) bicajozni én is imádok, hétvégén letekertem 20 km-t :)
süti beállítások módosítása