Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2009.05.27. 14:16 Kiskakukk írta

Tobi kutyát hetente egy alkalommal -amikor a lányom angolra jár – én szoktam megsétáltatni munka után. Ez a sétáltatás úgy néz ki, hogy a házból úgy rohanunk ki, mint Zrinyi, majd az utcán kb egy órán keresztül vonszol maga után. Kifogyhatatlan ereje van, és nem érti azt a kifejezést, hogy lassabban. Ma rohangálhatott a kertben, amennyit csak akart. Az előbb kitaláltam, hogy most „megbosszulom” a sétáltatások alkalmával elszenvedetteket:) Pórázra kötöttem, elővettem a kerékpáromat és elmentünk sétálni. Az utcánkban még nagyon sok ereje volt, nagyon kellett koncentrálnom, hogy el ne rántson. Amikor nagyon nem bírt magával, akkor vontattattam magam. Majd kimentünk a Dunapartra. A gáton elindultunk. Eleinte nagyon gyorsan futott, én is tekertem a pedált, majd szép lassan normál tempóra váltott. Két kerékpárnyom van a gáton. Az egyiken én mentem, a másikon ő. Egyszer megálltam, hogyha szomjas, akkor igyon a Dunából, de csak két kortyot ivott. Ma volt az első alkalom, így 4 km után visszafordultunk. Hiszen még visszafelé is le kellett futnia ezt a távot. Most a teraszon fekszik és bámészkodik:)

U.i.: kis pihenő után újra kerékpárra ültem és most 10 km-t tettünk meg. Kedvenc kutyusom végig bírta, nem állt meg egyszer sem!

Futás után édes a pihenés:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr766130662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2009.05.27. 14:42:44

....futni tudni kell....ő már csak tudja....:)

Szomor 2009.05.27. 19:49:58

Én arra lennék kíváncsi, hogy Te hogy pihegtél e táv után :)
süti beállítások módosítása