Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2009.04.15. 20:45 Kiskakukk írta

Ma kivizsgáláson voltam a vérnyomásom miatt. Amíg "normálisan" időpontot kell kérni a különböző vizsgálatokra, addig ma egy kis protekcióval 3 óra alatt elvégezték a kardiológiai vizsgálatot, EKG-t, szív ultrahangot, laboratóriumi vizsgálatokat, mellkas röntgent, terheléses EKG-t és kaptam 24 órás EKG-t. Persze ehhez az kellett, hogy valaki a szárnyai alá vegyen és pofátlanul mindenhova soron kívül bevigyen. Kicsit zavart is, amikor láttam, hogy mindenhol milyen sok a beteg, de nem hagytak gondolkodni, mennem kellett. Holnap visszaviszem a készüléket, amelyről a rögzített adatokat számítógéppel értékelik és a doki remélem felír olyan gyógyszert, amitől normális lesz a vérnyomásom és a pulzusom sem szalad annyira. Egyenlőre minden leletem normális. A szívem tökéletes, az ereim jók, a tüdőm rendben, EKG és a terheléses EKG normális. A vérképem biztosan rendben, mert pár hónappal ezelőtt is nézték. "Csak" a vérnyomásom magas és a pulzusom szapora.

Most így vagyok felszerelbve. A különbség, hogy nekem nem szőrős a mellkasom és női testem van:)


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr646130712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mujer 2009.04.15. 21:18:53

Jaj, pedig a te lencséd mögött még lehet, hogy ez is jobban nézne ki!

molly 2009.04.15. 21:22:38

kiváncsi vagyok h mit fognak kideríteni...

Lazac 2009.04.16. 12:53:33

nekem csak éjjel volt rossz, így aludni, de kibírható :) remélem minden OK lesz. :)

Szomor 2009.04.17. 13:16:03

Ideje volt már elmenned valami rendes helyre!
süti beállítások módosítása