Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2007.10.22. 16:52 Kiskakukk írta


Beteszek néhány fényképet, amit az elmúlt két hétben fényképeztem.

Először is a kicsi autónk. Ugye milyen szép? És milyen jóóóóó!



Erre jártunk két hete.



Itt laktunk. Háttérben a Fertő-tó.



A panzióhoz tartozó étteremben lévő kemence. Ha egyszer családi házba költözöm, akkor nekem is lesz ilyen kemencém. Nagyon tetszik. Milyen kellemes lehet télen a közelében ülni és melegedni, miközben sül a kenyér.



Ez a templom Brenbergbányán van. Érdekessége, hogy amíg az asszonyok a bal oldalon lévő bejáraton bemennek a templomba, addig az emberük a jobb oldalon lévő ajtón a Bányász-borozóban megvárhatják őket. Így együtt megy a család vasárnap délelőtti misére.



A Fertődi-kastély.



Egy kis pita (a kezemben).



Soproni belváros. Szeretek itt andalogni, megnyugtató, kedves város.



A Fertőhansági Nemzeti Parkban készült a fénykép egy gémeskútról. Gyermekkoromban még ilyen kútja volt a Nagymamámnak, én is ilyennel húztam a vizet.



Ez a kiskutya a Nemzeti Park bejáratánál volt. Valaki ott hagyta. Pár napja volt ott, és rettenetesen félénk volt. De miután rájött, hogy nem akarom bántani, akkor hagyta, hogy simogassam.



Sirályok a Fertő-tó felett.



A Fertő-tavon hajóztunk, amikor ilyen szép felhők gyülekeztek.



Sopron környékén mindenhol ilyen töklámpás égett. Nekem nagyon tetszett és most itthon is ez világít a konyhában.


Ez a telken készült. A levágott faágakat eltüzeltük. Egy ideig csak bámultam a tűzbe, a gondolataim megszűntek, aztán az életösztönöm azt súgta, hogy „sültszalonna”. Azonnal kerestem füstölt, sós szalonnát, bevagdostam, nyársra húztam, megsütöttük és megettük.


Ma ilyen alacsony volt a Duna vízállása.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr576131111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szomor 2007.10.22. 22:51:58

Talán már mondtam? Nekem is egyik kedvenc városom Sopron a kemencés ház is a vágyaim egyike talán egyszer meg is lesz. A képeid szépek nagyon jól fotózol:) Hétvégi pussz!:))
süti beállítások módosítása