Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2007.08.08. 20:16 Kiskakukk írta

 Reggel komppal átmentünk a Duna másik oldalára. A képet már onnan készítettem. A képen a mi partszakaszunk látszik. Háttérben a Pilis.

  

 Kerékpárral majdnem 100 km-t mentünk. Az a kerékpár az enyém, amelyiken egy piros táska lóg. A kormányom kicsit furcsa, mivel a normál kormányon kívül rászereltettem egy szarvacskát is, ami amit akkor használok, amikor nagyon megfájdul a nyakam . Ilyenkor a szarvat fogva szinte egyenesen tudok ülni, a nyakamat meg tudom pihentetni, ki tudok nyújtózni.

 

Ilyen erdei kerékpárúon nem nehéz haladni. Bár  be kell vallanom, hogy ma nagyon elfáradtam. Lehet, hogy a 30-35 C fok körüli melegben a tekerés másokat is fárasztana, de én most nagyon fáradtnak érzem magam. 

 

A Videgrádi hegységgel a hátam mögött. Szerencsére végig víz mellett kerekeztünk, így ha nagyon melegünk volt, akkor lefordultunk az útról és már fürödtünk is.


  

 A kerthelyiségben, ahol ebédeltünk, nagyon jó volt a kilátás. Duplán! Először a Fellefvárra, majd a tányéromba.

  

 Megint kiszúrt velünk az időjárás, mert délután dörgött, villámlott körülöttünk. Bár úgysem bírtam volna tovább kerékpározni. 

  

  Ezt a képet úgy készítettem, hogy a fényképezőgépem lencséje elé tettem a napszemüvegemet. Nekem tetszik.



3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr46131142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szomor 2007.08.08. 20:30:49

Én 10 km-nél kidöglenék 100?az nekem túl sok:)) Lábad hogy bírta?:) Ismét szép helyeken jártatok klassz lehetett. Nekem már csak 6 nap a szabiig:)) És én következem:)) Szép estéd legyen:)

Dorozs 2007.08.09. 05:15:56

Szépek a képek, remek kirándulás lehetett! :)

Szomor 2007.08.10. 20:01:26

Bejegyzésedhez! Ez is valami mikor beszéltünk nem tudtuk hogy ennyi is lesz. Még három hét:)) Puszillak!
süti beállítások módosítása