Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2007.03.21. 21:13 Kiskakukk írta

Fél órával ezelőtt értem haza a háziorvostól. Tegnap vérvételen voltam, ma mentem a leletért. Tulajdonképpen minden rendben van, csak a vörösvérsejtjeim száma és a vasam nagyon alacsony. Jóval a normál érték alatt van. Komolyan vérszegény vagyok. Szerencsére semmit nem érzek belőle, pedig a szakirodalom szerint nagyon gyengének, fáradtnak kellene éreznem magamat. Azt mondta a doktornő, hogy szedjek még több vasat. De könyörgöm, mennyit? Az elmúlt 20 évben állandóan vasat szedek. Nem tudna nekem valaki valódi rozsdás szöget adni? Azt olvastam, hogy régen almába szúrkáltak vasszögeket és aztán megették az almát. Komolyan mondom, hogy kipróbálnám:) Hátha az jobban fel tudná szívódni a gyomromból.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr566131214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunshine 2007.03.21. 21:26:27

Valódi rozsdás szöget adni nem tudok, de tanácsolni tudok neked egy olyan készítményt, ami természetes formában tartalmazza a vasat és mivel kelát kötésű, így teljesen felszívódik a szervezetben.

Szomor 2007.03.22. 18:31:26

Kicsikakukk!:) Én tudok neked vasat szállítani amennyit akarsz. Valami ilyen betegségem van nekem is:(( A végén még egy kórterembe fogunk kikötni:)))) Levél megy legkésőbb holnap:) Szép pénteket nekled:)

Szomor 2007.03.22. 18:34:27

Elfeledtem! Üzi nálam:))
süti beállítások módosítása