Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

  • Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2007.03.14. 13:51 Kiskakukk írta

A tegnapi beavatkozásnak nem lett semmi rossz következménye. Nem lázasodtam be, nem fáj semmim.
Hasilag teljesen jól vagyok, bár az újabb vérvesztéstől nem szabadultam meg. Az előbb ugyanis véletlenül elvágtam az ujjamat és nem akar elálni a vérzés. Elegem van már mindenféle vérből.
Délelőtt ahelyett, hogy pihentem volna, el kezdtem sütni. Sütöttem túrós, meggyes és almás rétest, valamint holnapra elkészítettem 22 db képviselőfánkot. A belevaló krémet és habot majd holnap készítem el és töltöm meg vele.
A hosszú hétvégén kimegyünk a szigetre. Holnap mindkét gyerek is kijön, valamint a lányom barátja is. Meg az anyukám. Holnapután az anyósom is kijön, de ő csak egy napra. A lányom a barátjával egy hónap múlva pár napra elmegy Londonba, és a fiú kutyájára akkor nekünk kell vigyázni. Az utazást a húsvéti hétvégére tervezik,, mi akkor is kint leszünk a telken, ezért a kutyát most ismerkedés és szoktatás céljából hozzák el. Kiváncsi leszek, hogy milyen lesz. Nekem sohasem volt kutyám.
Az előbb voltam lent a piacon, nagyon meleg van. Némelyik fa gyönyörűen virágzik, az egyiknek bódító illata volt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskakukk1.blog.hu/api/trackback/id/tr96131227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szomor 2007.03.14. 20:55:37

Na ennek örülök! Meg irigy vagyok:)) A sziget eszembe juttatott egy kb. egy hónappal ezelőtti nagyon szép M.szigeti élményemet. Rívok ha rágondolok. most repül és nagyon messzi van:(((( Vigyázz magadra
süti beállítások módosítása