Kiskakukk írta

Több év történése szövegesen, képekkel

Friss topikok

• Amerika24: Én is gratulálok, gondolom az első unoka, aki még sok sok örömet szerez majd a nagyszülőknek... (2014.07.22. 21:29)
  • szuszko: Aztaaaa! :)) (2014.04.20. 13:23)
  • szuszko: Ja, hát felettébb fontos… :( Aktívan teszem a semmit. De legalább Tobinak jó napjai vannak. :) (2014.04.16. 18:19)
  • ruszkimilka: Tobi kutyát váltottátok be a sonkára? Néhány zughentes kutyákból is csinál sonkát. :D Bár mondjuk ... (2014.04.16. 17:35)
  • Mbacsi: Oke! (2014.04.04. 10:39)

Címkék

2012.09.07. 19:25 Kiskakukk írta

Ma volt az utolsó napunk Harkányban. A szálloda parkjában napoztunk, a kinti és a benti medencében úsztunk (szerintem legalább 2 órát) és a benti gyógymedencében áztattuk magunkat szintén nagyon sokat. Aztán bármennyire is nehezünkre esett, de hazajöttünk. Most pedig eszméletlenül fáradtnak érzem magam.

Szólj hozzá!

2012.09.06. 20:28 Kiskakukk írta

Reggel elmentünk a Drávához. A hídon nem tudtunk átmenni, mert "természetesen" elfelejtettem magammal vinni a személyigazolványomat. Pedig úgy terveztem, hogy elmegyünk Zomborba körülnézni.

Ezután az ellenkező irányban, Szigetváron kötöttünk ki. A fő tér:

A hős Zrínyi Miklós (szegény, ezen a lovon inkább Don Quijote kinézete van).

A vár bejárata.

A belső vár és dzsámi.

A belső várban múzeum volt, ahol mindent meg lehetett fogdosni. A sisakokat felpróbáltam, pajzsot is fogtam és erről fénykép is készült, de azok ide sajnos nem kerülnek be:)

Szólj hozzá!

2012.09.05. 20:07 Kiskakukk írta

Reggel megnéztük Harkány főutcáját, több néznivaló sajnos nincs itt. Utána elmentünk Máriagyűdre, ahol a Mária-kegyhely, egy híres búcsújáró hely van. Van egy gyerekkori fényképem erről a templomról és rólam, amiről soha nem tudtam, hogy hol készült, mert nem volt a hátuljára ráírva, de végre most rájöttem.

A templom melletti kálvária domb:

Elmentünk Siklósra is, ahol a várat meglátva megint csak felismertem, hogy ugyanitt van egy szintén gyerekkori fényképem (a vár hídján állok a régi képen).

Villányaban a pincesoron vettünk néhány üveg bort magunknak (karácsonykor jó lesz felnyitni) és ajándékba a fogorvosnak.

Villányból el akartunk menni Mohácsra, de egy telefonhívás felborította a programunkat és azonnal vissza kellett mennünk a szállodába:(

Amíg "A" a dolgát intézte, addig én a szálloda medencéjében úsztam.

Ez pedig a gyógyvizet tartalmazó medence. Majdnem végig ilyen üres volt. Ezt szeretem!

2 komment

2012.09.04. 20:20 Kiskakukk írta

Harkányban vagyunk. A fényképezőgépem letöltő zsinórját otthon felejtettem, így csak "lopott" képet tudok ide tenni. A mai nap programja: utazás, ebéd, fürdés, alvás, fürdés, vacsora, fürdés és mindjárt alvás.

1 komment

2012.09.03. 20:28 Kiskakukk írta

Ügye milyen kedves helyen reggeliztünk? Ez a szállásunk étterme.

Délelőtt kisétáltunk a Fertőtó partjára, de rajtunk kívül alig lézengett ott valaki.

A víz 20 C fokos volt, de nem lehetett ott hagyni, belső kényszerünk volt arra, hogy ússzunk egyet.

Rajtunk kívül még két hattyú volt a vízben.